Dyaniesa Nadhirah
Heyy choose either one Your Dashboard or Follow me
MR. PMR IS COMING!

Monday, October 8 @ 11:30 PM | 0 Comment [s]






Kini dah tiba masanyaaa
PMR
Walau sejauh mana aku cuba berlari
Negara mana aku cuba  nak menyorok
PMR tetap aku kena lalui
Tiada siapa dpt lari dari PMR daaa

Dalam hati ini hanya Allah yg tahu betapa takut nya
Aku utk lalui semua ini
Aku berharap Allah memperkuatkan aku
Dalam usaha untuk mendapatkan 7A 1B
Itu je yg aku target
Aku tknk sia-2 kan 
everything yg parents aku dah lakukan
tk sanggup juga nk menghampakan cikgu-2 yg dah bnyk membantu
dan sgt tk sanggup nk sia-2 segala nasihat motivator aku :)

pertama kali 
aku tgok cikgu Hidayah yg sentiasa cute
menangis teresak-2
pertama kali
aku tgok cikgu Nini yg selamba
menangis demi kitorg.
terharu juga bila gmbr kitorg ada dlm slide show cikgu Amer tu.
Astagfirullahalazim
syg nya cikgu-2 semua dkt kitorg
tingginya harapan cikgu-2 semua dkt kitorg....

semoga kami semua mampu buat yg terbaik 
demi parents dan cikgu-2!!!
terima kasih semua
terima kasih.


cikgu pernah ckp
kalau nawaitu kita tu baik, insya Allah
Allah akan tunaikan permintaan kita
:)

All the best batch 97's 

thanks for the wish Mohd Noh Salleh 



Labels:



Older Post | Newer Post
The Owner



thanks for willing to sightseeing here, dont forget to click the "follow" button before leaving ;)
Heyy add and follow me
Facebook|Twitter|Tumblr|Instagram


Navigations!

Diary About Gallery Love

Let's Talk!



Let's Tweet!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Dyaniesa Nadhirah
Inspired by:Beella Sabri

Best View at GOOGLE CHROME!


My 1st Love!