Dyaniesa Nadhirah
Heyy choose either one Your Dashboard or Follow me
seharian bersama yg TERSAYANG :)

Friday, September 7 @ 6:30 PM | 0 Comment [s]


HEYY,
SY KAK LONG 3 ARIF.
KONONNNN :p 
hahaha
okayy time ni
semua kelas terlibat utk majlis sekolah selamat
tapi
kami 3 arif, 3 bestari, 3 cemerlang
kena duduk study
TAK ADIL OHHH
hahaa

well start kan gmbr dgn
apa yg ada atas meja aku
awww sweet kan? 
:P 
ni mizz nina tahu mati aku *tetiba*



tgok tu Akira menceroboh kawasan aku sesuka hati :/
lepas tu bkn nk letak balik kerusi tu errr 
hahaa

ni diaa "abg-2 dam" KONON
ni group lelaki melayu terakhir 3 Arif
haha


tgok muka masing-2
tak boleh blaaaa :P


zarith ni POLITIK MELAMPAU dgn BAJU KUNING diaa
hahahaaa


YESS DPT PUN GMBR CANDID LIEW :p hahhahaa
sukanyaaa bahagia betul liew hao chring ni


 yeahh
NS kuasa 2
Nanie Salamon with Nadhirah Suboh
nama kami unik kan?
haha 
belakang langsir pun boleh kan?


ni duit ORANG KAYA ALEEPPP :)




 duit kelas
percaya tak?
banyak kann?
kami mmg rajin dan bersatu hati.
LOL hahahahaaa


reaksi muka syamim
hahaaa sangat bajet dan FUNNY :p


 ORANG KAYA ALEEP cucuk tgn aku dgn pensil 
SAKIT :(
*teruk nya rupa aku*



meriah aite kelas kitorg?
hahaha heheee
then petang nya pulak 
aku ada event dgn ayra
event? konon
hahaa
yeahh misi mencari hadiah utk ajren
so while tunggu mama kitorg study math satt
smbil bergossip *wajiblah*



smbil buat math dtg lah jejaka berbaju melayu biru
haha
Ckgu Amer time first lalu dpn ckp 
" Wah rajin korg study"
pastu pergi sembahyang jumaat
and before dia balik dia dtg membantu kitorg
jawap soalan circle
okayy ckgu tk perlukan calculator weiiiiii
EXPERT, TABIK LAH
and jawapan ckgu BETUL lahh.
aku salah dgr jawapan yg GP Tan bgi rupanya
betul lah 44 jawapannya :D
tgok cara ckgu kira
:)
TULISAN CKGU
SENGETT HAHAA :p
mentang-2 dia tk aktif berblog sesuka je aku kutuk dia kan
kutuk ke?
hahaa
sorry sorry


Then, kitorg meronda satu SU 
tak salah kan?
hahaa


time meronda
jumpa gmbr ni
Kelab Pelancongan & Fotografi
damnnnn malu
senyuman aku sumpah tk ikhlas!
iye lah time tu ckgu Hafis main-2 ohhh
:(
okay redoooooo je ahh
tk sangka arief yg gilaa brada di sebelah aku ohhh 
ahahahaa
dorg pun dah buat preparation utk jamuan raya esok ohh


then mama pun sampai
ni hadiah yg kitorg beli
hope ajreen sukaa :D


Labels:



Older Post | Newer Post
The Owner



thanks for willing to sightseeing here, dont forget to click the "follow" button before leaving ;)
Heyy add and follow me
Facebook|Twitter|Tumblr|Instagram


Navigations!

Diary About Gallery Love

Let's Talk!



Let's Tweet!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Dyaniesa Nadhirah
Inspired by:Beella Sabri

Best View at GOOGLE CHROME!


My 1st Love!